Zeg je overeenkomst, dan zeg je kleine lettertjes! We hebben ze zo beknopt en simpel mogelijk gehouden.
Puntje 1: Aanmelding en betaling
1.1. Meedoen aan de workshops creatief zakelijk schrijven van The Write Stuff doe je door je aan te melden via de website of – in geval van een workshop(serie) op maat – door het bevestigen van de offerte.
1.2. De kosten voor een serie van 5 workshops bedragen EUR 495 (ex btw).
1.3. Betaling vindt plaats in twee termijnen:
50% van de kosten dient te worden voldaan bij aanmelding. Na jouw aanmelding verstuurt The Write Stuff een factuur en op dat moment ben je ingeschreven.
De overige 50% van de kosten dient te worden voldaan na de laatste workshop van de serie.
1.4. De betaaltermijn is 21 dagen na factuurdatum.
Puntje 2: Annulering en restitutie
2.1. Als je annuleert binnen 7 dagen voor aanvang van de eerste workshop, wordt 50% van de kosten in rekening gebracht.
2.2. Als je annuleert na aanvang van de eerste workshop, of de workshops ondanks je inschrijving toch niet volgt, is restitutie van de kosten niet meer mogelijk. Je bent dan ook gehouden aan de laatste 50% van de kosten.
2.3. The Write Stuff behoudt zich het recht voor om workshops te annuleren of te verplaatsen. In dergelijke gevallen wordt in overleg een passende oplossing gezocht, zoals restitutie van al betaalde bedragen.
2.4 Indien je een keer niet kunt, doen we ons best om je die ene workshop bij een andere serie te laten inhalen. Dit kunnen we echter niet garanderen en het geldt voor maximaal 1 van de 5 workshops.
Puntje 3: Intellectueel eigendom
3.1. Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot het lesmateriaal en andere materialen die tijdens de workshops worden verstrekt, blijven eigendom van The Write Stuff.
3.2. Je mag het verstrekte materiaal uitsluitend inzetten voor persoonlijk gebruik. Je mag het dus niet verspreiden of commercieel exploiteren zonder schriftelijke toestemming van The Write Stuff.
Dat was ‘m al. Viel best mee, toch?